Ei bine se apropie sarbatorile de iarna! Cine ar fi crezut ca timpul trece atat de repede? Deja suntem in Decembrie!
Acum incepe goana dupa cadouri. Si se naste intrebarea “ce cadou sa-i iau?” E o intrebare grea daca esti putin preocupat de cel de langa tine. Intotdeauna am urat cadourile impersonale gen aftershave, deodorant, creme de ras sau puloverele si camasile. Au fost ani la rand cand de ziua mea (tot in decembrie) primeam astfel de cadouri!

Iti trebuie putina atentie pentru a observa ce-i lipseste celui mai bun prieten, iubitei sau sotiei. Ca sa nimeresti exact ceea ce isi doreste este foarte usor daca ASCULTI. Ni se transmit idei in fiecare zi, cu intentie sau nu! Fiecare dintre noi are dorinte pe care ni le exprimam in diferite ocazii.

Unii isi doresc o masina, altii o pereche de bocanci de la Columbia. Cadourile le facem in limita posibilitatilor e adevarat dar asta nu inseamna sa le facem anapoda doar  de dragul de a scapa de o obligatie. Eu am fost mereu atent cu ce cadouri am facut celor din jur si mi s-a umplut inima de bucurie cand am vazut ca cel care l-a primit este cu adevarat incantat si surprins.

Deci, va rog, fiti atenti ce cadouri faceti! E important!

 

P.S.: SUGESTIE
Daca ai un prieten(i) care este ahtiat dupa iPhone, iPad sau iPod Touch si stii ca tanjeste dupa aplicatiile, filmele sau muzica din iTunes Store USA atunci ii poti face cadou un Gift Card.
De unde? De AICI !!!

