Daca te-ai plictisit de look-ul telefonului tau acum exista variante sa ii imbunatatesti aspectul. Asta si datorita faptului ca modul in care este construit iPhone 4 este mult mai accesibil la capitolul dezmembrare. Exista un site chinezesc care comercializeaza, pe langa componente de telefoane mobile, si CARCASE (nu auto-colante) personalizate pentru iPhone 4. Am descoperit site-ul din niste recenzii pe net si sincer am fost putin reticent la inceput sa comand.

Mi-am luat inima in dinti si am zis ca pot sa prapadesc 30$. Am facut comanda si am platit prin PayPal (mult mai sigur in cazul unor fraude). Totul a mers fara probleme singurul inconvenient este ca livrarea este foarte greoaie. Daca ai ghinionul (ca mine) sa nu fie pe stoc produsele se mai adauga si asteptarea.

Pe de-a intregul cred ca a durat cam 1 luna pana le-am primit.  Ei estimeaza livrarea intre 7 si 14 zile lucratoare. Anyway, azi le-am ridicat.
Surprinzator carcasele arata foarte bine. Sunt ingrijit lucrate si respecta intru-totul linia carcasei originale. Exista si dezavantajele unor produse “ne-originale”:
– nu are LED difuser ca la carcasa originala
– si nu are zona de disipare a caldurii din dreptul bateriei ca la carcasa originala
– clemele de prindere a suruburilor sunt din plastic si nu din metal ca la carcasa originala.

In rest arata bine si consider ca 13,99$ merita. Montajul se face foarte usor: se desfac cele 2 suruburi din partea de jos a telefonului, se scoate carcasa originala si se inlocuieste cu cea noua. Se monteaza la loc suruburile. Totul dureaza maximum 2-3 minute!

Revin mai pe seara cu imagini dupa ce imi si montez noua carcasa pe telefon.

Magazinul online de unde puteti comanda este:
http://cnn.cn/shop/
Acum au si reducere 20% de sarbatori!

Update 1: Se pare ca pe site nu mai sunt disponibile carcasele brand-uite Apple. Poate ca s-au sesizat cei de la Apple si le-au pus in vedere acest aspect! 😦 Cu atat mai valoroase devin acum ale mele. Heheh!

Update 2: Mai jos am publicat si poze cu telefonul “modat”. O carcasa este plata exact ca cea originala, iar cealalta este putin ridicata pe contur (este si cea pe care am ales-o). Nu arata bine? 🙂

 

