@okaziiro. Zilele trecute cautam pe net sa imi cumpar un incarcator pentru iPhone 4. Dupa ce am fost uluit de preturile nesimtite de la iStyle sau Noumax am zis sa caut si pe okazii.ro. Site pe care l-am folosit doar pentru a-mi vinde cate ceva pentru ca de fiecare data constat cate produse dubioase sunt puse in vanzare acolo.

Ei bine l-am gasit pe unul care vindea incarcator USB pentru iPhone si cica e ORIGINAL. Am descarcat poza sa ma uit mai bine si.. surpiza. Este o clona chinezeasca. Aceeasi clona pe care am gasit-o in pachetul de iPhone 4 pe care l-am obtinut pe sub mana de la o companie de telefonie mobila inainte de lansare. Pe atunci am fost intrigat ca un pachet Apple poate contine un incarcator contra-facut. Drept pentru care i-am facut poze comparative cu un incarcator original.

Pe individul de pe okazii.ro l-am contactat pe mesageria okazii.ro si m-a invitat la Noumax sa facem o verificare a autenticitatii si, daca e asa cum sustine el, sa ii cumpar un incarcator si in plus sa ii dau 50 lei pentru deranj. I-am cerut o adresa de mail sa ii dau poze cu adevaratul incarcator, i le-am trimis si nu am mai avut nicio reactie. Licitatia este in continuare activa iar pe site-ul okazii.ro, la rubrica “raporteaza o lictatie”, nu se gaseste si optiunea “produs contra-facut”.

Dumnezeu cu mila cati fraieri si-au luat si isi vor lua teapa pe site-ul asta.

Asta e licitatia

Si astea sunt pozele cu produsul lui, cele facute de mine cu produsul original si cel chinezesc din pachetul de iPhone 4. Seamana sau ce?

