De cand am iPhone 4 am ales sa nu il mai tin in permanenta in husa. Am incercat celebrul Bumper dar nu m-a satisfacut si mi-am luat un sleeve de piele. Mai mult decat atat mi-am schimbat si capacul din spate deci nu mai am motive de ingrijorare. Eu nu, dar cand mi se cere telefonul cu insistenta sa il utilizeze si altcineva sunt cu ochii pe el ca pe butelie. 🙂

Ca sa nu mai stau stresat am facut mai jos un ghid de bune maniere pe care o sa il printez sub forma de fluturas si il dau doritorului impreuna cu telefonul :):

1. Cand folosesti iPhone-ul meu trebuie sa fii spalat pe maini
2. Nu se mananca pizza, mici sau ciorbe in timpul utilizarii. Mai bine nu se mananca deloc.
3. A nu se vorbi cu gura plina in timp ce utilizezi telefonul.
4. Nu se utilizeaza telefonul in zone cu potential de risc de umezeala: Baie, Bucatarie.
5. A nu se lasa telefonul in locuri cu stabilitate nesigura.
6. A nu se lasa telefonul fara husa de piele daca nu se mai utilizeaza.
7. A nu se lasa telefonul pe suprafete pline de praf, mizerie etc.
8. Manevrarea se face cu grija iar punerea lui la loc se face elegant nu aruncat ca pe Nokia ta de plastic.

Daca respecti regulile astea suntem prieteni si imi mai poti cere sa te “dai” cu telefonul meu si alta data! 😉

*Textul e un pamflet si trebuie luat ca atare. Ma plictiseam si am zis sa ma mai amuz putin! Sau poate nu…
