Au trecut 2 ani de cand am deschis acest blog. La inceput l-am privit ca pe un jurnal virtual, apoi, treptat, am inceput sa impartasesc opinii generale si au sosit si primii cititori. Nu mi-am facut un scop in a alerga dupa notorietate. Mereu am spus ca voi scrie doar cand voi avea ceva de spus si nu doar de dragul de a umple pagini aiurea.

Zilele trecute m-am gandit ca e cazul sa aduc o schimbare. Numele site-ului “pauldan.wordpress.com” era prea lung si mai greu de retinut intr-o lume a internetului care se bazeaza pe viteza si concizie. Mi-am spus ca un nume mai scurt si mai dinamic ar fi o alegere buna. Trebuie sa recunosc ca m-am consultat si cu Adrian Boioglu asta pentru ca are ani de experienta in ale blog-ului si o parere avizata nu strica niciodata.

Am cumparat domeniul de la mxhost.ro cu 153 lei. Am facut plata on-line si am primit confirmarea ca am domeniul in cateva minute. Iar pentru faptul ca nu ma pricep la mentenanta unui blog prin CPanel sau FTP am ales sa raman cu blog-ul gazduit la wordpress.com si am facut doar o simpla mapare. Asa mi-am pastrat si interfata cu care m-am obisnuit si nu trebuie sa dau peste cap zeci de link-uri deja postate!

Acum ma pot lauda cu un domeniu al meu: idante.ro! Sa fie de bun augur? Voi vedea in timp. Cert este ca voi continua sa postez doar ceea ce cred ca merita mentionat si sper ca cei care m-au citit pana acum (din intamplare sau nu) sa mai treaca pe aici ;)!

