Este o problema pe care mi-am pus-o de curand. Pe 16 decembrie 2008 imi inregistram pe wordpress.com blogul pe care il folosesc si astazi. 3 luni mai tarziu, pe 13 martie 2009, imi faceam si contul de pe Twitter. De atunci a trecut ceva vreme timp in care Twitter-ul si-a castigat un loc in optiunea mea de comunicare. E mai rapid si mai usor de folosit. E adevarat ca mesajul este limitat la 140 de caractere dar am invatat sa fiu concis. Dovada sunt cele 7.543 de posturi pe care le-am avut pana acum. E mult, e putin nu imi dau seama. Daca e sa compar cu cele 35 de posturi pe care le-am avut pe blog in 2010 atunci Twitter-ul se detaseaza in castigator :).

Totusi blogul ramane o platforma puternica prin care se pot transmite opinii in mod mai aprofundat. Problema este ca blogurile s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie, majoritatea este de o calitate indoielnica, iar goana dupa “vizitatori unici” ii face pe unii sa devieze de la menirea unui blog si sa se transforme in platforme de spam sau publicitate!

La polul opus se gaseste Facebook! La inceput am privit Facebook ca pe un canal prin care as putea sa reintru in contact cu prieteni sau cunostinte vechi de care nu mai stiam nimic. Am descoperit o parte din ei si o data cu asta am descoperit si enervantele invitatii la cauze, jocurile puerile gen Farmville, spiritul de turma prin “LIKE” si deodata totul a decazut intr-un “spam” permanent si stersant. Este adevarat ca exista optiuni de a bloca toate aceste “agresiuni” dar nu asta inteleg eu printr-un loc de socializare. Nu vreau sa stau toata ziua blocand tot felul de gaselnite de pe Facebook in loc sa imi petrec timpul vorbind cu prietenii. Se pare ca spiritul de Hi5 a invins si aici!