Va mai amintiti ziua in care am primit carcasele cu insertie metalica? A fost pe 21 decembrie anul trecut. Nu mai insist acum de unde si cum am comandat acele carcase. Maine-poimaine se implineste 1 luna de cand folosesc acest spate metalic pe iPhone 4. Pe langa faptul ca arata impecabil si acum, si ca am scapat de grija zgarieturilor, am putut observa ca mitul lansat de Apple cum ca o carcasa cu insertie de metal ar dauna semnalului este o gogorita. Am folosit telefonul zilnic in toate modurile posibile: pe WiFi, pe 3G. Vorbesc la el tot la fel de des ca si inainte. Nu am sesizat pana acum nicio interferenta, nicio pierdere de semnal din cauza carcasei de metal. Dupa aparitia iPhone 3G toata lumea s-a intrebat de ce a mers Apple pe varianta carcasei din plastic care se sparge si se zagarie mai usor (pentru modelul iPhone 4 din sticla). Pentru ca o carcasa de metal ar interfera cu semnalul GSM si ar functiona ca un scut a fost motivatia celor din Cupertino. Yeah, right!

