Vreau sa mai evadez cateodata din lumea iDevice-urilor si sa ma bucur de ceea ce merita apreciat in jurul meu, de oamenii care lasa ceva in urma lor!

V-ati intrebat vreodata de ce fotografiile realizate de un fotograf profesionist difera atat de mult de cele pe care le facem noi? Nu, nu este vorba de calitatea aparatului ci de felul cum percem noi lumea. Un fotograf distinge detalii pe care altii nu le inteleg si de multe ori am crezut ca omul din spatele obiectivului se situeaza intr-o a treia dimensiune. Un astfel de fotograf este Andy Ostafi. Am facut cunostinta cu el pe net, apoi, din curiozitate, i-am vizitat site-ul si am dat acolo de o alta lume. O lume in care instantaneele sunt ca un puzzle care ii definesc personalitatea. Asa mi-a venit ideea unui interviu. Am fost curios sa aflu unde, cand, cum, cine si de ce?

Citeste mai jos ce crede Andy Ostafi despre lumea in care traieste!

Salut Andy! Pentru cei care ar vrea sa te cunoasca cum te-ai recomanda?
Salutari! Foarte pe scurt sunt: tata, sot, fotograf. In aceasta ordine. In urma cu jumatate de an eram in primul rand sot, dar acum ne-am schimbat prioritatile, atat eu, cat si sotia mea. Fotografia este si ea parte din familia noastra, nu am privit-o si sper sa nu o privesc niciodata ca pe o munca.

citeste mai departe…


