Cand mi-am deschis acest blog mi-am propus sa nu fac din el un scop in viata. Nici acum nu este, doar ca in ultima perioada am fost curios sa vad ce primeaza in viata unui blog: cantitatea sau calitatea. Cu tristete am constatat ca la capitolul calitate se sta foarte prost in schimb daca bagi cantitate, multe posturi pe zi, de multe ori fara substanta iti creste numarul de vizitatori. Deci trebuie sa iti mentii cititorul in forma dandu-i zilnic ceva de rumegat!

Nu am sa fac niciodata aici pe blog compromisul de a publica articole la norma, doar de dragul de a aduna cat mai muti “vizitatori unici”. Ii las pe altii sa faca asta. Tocmai de aceea am incercat prin rubrica Cuvinte Incrucisate sa mai ies putin din monotonia cotidiana. Voi continua sa aduc oameni interesanti pentru interviu in incercarea de a-i face sa ne dezvaluie o particica din viata lor.

In alta ordine de idei, mi-am aruncat ochii pe “istoria” bloglui meu si am facut un TOP 3 cu cele mai populare materiale de-a lungul timpului: All Time, 30 zile si ultimele 7 zile. Sa vedem ce a iesit.

ALL TIME

iGO 2009 versiune LITE! More stats 4,587
iTunes Store USA gift cards – Since May 2009 More stats 3,613
STAR incendiar More stats 1,739

30 ZILE

iTunes Store USA gift cards – Since May 2009 More stats 651
iPhone 4, ghid de utilizare! More stats 208
Test: iPhone 4 fara iTunes! More stats 174

7 zile (21.01 – 28.01)

Test: iPhone 4 fara iTunes! More stats 174
Andy Ostafi (Ostafi Photography) More stats 152
I’m a Mac de 17 ani! More stats 112
