Pentru ca tot sunt la moda cei doi termeni, asa as putea sa caracterizez ultimul iMeetUp de sambata de la Constanta! Fiecare intalnire la care am participat, si nu cred ca am lipsit la vreuna, s-a desfasurat intr-o atmosfera destinsa si amicala. Am discutat problemele “arzatoare” ale iDevice-urilor si, cel mai important, cred ca fiecare dintre participanti a plecat cu cate o informatie noua. E am plecat cu mai multe 🙂

Partea trista este ca am realizat ca oricata pregatire ai face unei intalniri, oricat de mediatizata ar fi, tot se vor gasi nemultumiti care sa isi motiveze lipsa fie prin distanta, fie prin timpul scurt de la anuntare etc. Eu cred ca un om pasionat isi face timp. Eu mi-am facut timp de fiecare data si chiar am calatorit singur. Oricum solutii se gasesc (impartit o masina sau doua), vointa sa fie.

Anyway, eu consider intalnirea o realizare pentru fiecare dintre noi si daca ar fi sa ma iau dupa “arsenalul” prezent la intalnire as zice ca Apple si-a gasit “nasii” 😉

Subsemnatul incercand in zadar sa il trag de limba pe Adrian cu privire la "Secret Project"

Intr-o disputa aprinsa despre Android, hehe!!!

Adrian Boioglu si a lui demonstratie cu "mars, mah!" Cunoscatorii stiu!

Valoarea device-urilor noastre poate deconta 1 zi de spitalizare pentru Jobs

